Stand: 29.01.2015 12:00 Uhr
Was bereits wieder läuft:
Citrix Terminalserver - Aufruf mittels 'Desktop neu'
- Zugriff auf Netzlaufwerk N:
- Zugriff auf das neue Email Konto - entweder via Webmail oder Outlook
Versenden und Empfangen von E-mails - Webmailzugriff von Außen https://webmail.noeku.at
- JET-Ticket Kassen der Veranstaltungsbetriebe
Was wir gerade laufend einzelnen Nutzern zur Verfügung stellen:
- Wiederherstellen der Laufwerke M: bzw. H:
- Wiederherstellen der alten E-Mail-Daten
- Inbetriebnahme der Sonderemailadressen wie z.B.: office@betrieb.at
- JET-Ticket-Kassen der Ausstellungsbetriebe
Woran wir im Hochdruck arbeiten:
- Inbetriebnahme der Online-Shops
- Inbetriebnahme der Datenbankanwendungen wie z.B.: Anleihedatenbank der Schallaburg
Das nächste Update gibt es am 29.1.2015 um 18:00 Uhr
Tipp | ||
---|---|---|
| ||
This is the home page for your knowledge base space within Confluence. You can use your knowledge base to capture best practices and address common problems. |
- Create your first knowledge base article - Click "Create" and select a "How-to" or "Troubleshooting" article.
- Customise the home page - Click "Edit" to get started. Include useful information like what users can expect to find in this knowledge base, frequently asked questions and links to other resources.
Livesuche | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Hilfe für NÖKU Mitarbeiter
Frequently asked questions
- Add links to popular how-to and troubleshooting articles.
- Highlight important documentation.
Need more help?
- Link to resources such as your service desk, questions & answers or a forum.
- List contacts for getting additional help.
Other resources
- Include links to relevant external sites and services.
- Add other helpful information.
Browse by topic
Stichwortliste | ||
---|---|---|
|